Monthly Archives: Ekim 2017

Latest Posts

yaa olamaz pizzacı kız :((

Slm ben konyadan arda 1,75 boyunda hafif sarısın 24 yasında biriyim her neyse hikayeme geçim konyada popüler bir alışveriş merkezinde çalışıyorum malum çok yoğun oldugundan bende cok yoruluyorum yine böyle yorucu günün akşamında eve kendimi zor atmıştım aksam saat 7 civarlarydı ve karnım zil çalıyodu hemen pizzacımı arayıp pizza ve kola siparişi verdim sonra rahatlamak […]

Evli Kadını Ormanda becerdim

mrb arkadaşlar anlatacağım olay tamamen gerçektir sadece isimler değişmiştir.ben istanbulda yaşıyorum aslen ismim hakan 36yaşındayım kendi işyerimi işletiyorum.bir kış günü msn adresime bir ekleme daveti geldi ve kabul ettim serpil adında 40 lı yaşlarda bir kadın eklemişti.oan msn adresimi nerden aldığımı sordum.daha önce msn de görüştüğüm ama gerçekte görüşmediğim evli bir çift vardı.çiftin kadınıyla aralarında […]

kurtuldum

|slm ismim hakan bir kızdan kurtulmak için yaptığm kötülüğü anlatmak istiyorm. fatoş daha 17 sinde fiziği mükemmel bir kız.sevdiğim kızın arkadaşı onun yüzünden kavga mı etmedik ayrılıpbarışmadıkmı. neyse ben konuya gireyim. fatoş öyle bir kızdırdıki sormayın. pastenede buluştuk,gönlünü ederek bağ evine götürdüm.bağ evinde 5tane daha arkadaşım vardı.erdem,mehmet,hacı,osman,hasan, anlaştıgımız gibi içeri girer girmezkızın üzerine çullandılar.kızcağız yapmayın […]

bomba bir ensest hikaye

Size bomba bir hikaye anlatacağım. Kaç kere boşalacağınızı hesaplayamayacaksınız . Yer İzmir’de bir düz lise. Günlerden de cuma . Yaş 17, lise 2 Erol ben . Sizlere rehberlik öğretmenimizden bahsetmek istiyorum. Daha doğrusu eski çıktığım kızın annesinden bahsetmek istiyorum!Mobil Porno Hikayeleri Bu arada okulun en karizma öğrencilerindenim, belirtelim yani neyse . Okulumuzda bir rehberlik hocamız […]